Crearea unui site de prezentare: 10 lucruri pe care să le ceri


1. Design atractiv

Partea de web design a site-ului tău impacteaza felul în care ești perceput de potențialii clienți. Prima impresie contează când vorbim de un site creat corect, câștigând încă de la început încrederea audienței tale.

2. De ce ai nevoie de un site responsive?

În anul 2021 peste 50% din traficul pe Internet a provenit din dispozitive mobile. Un site de prezentare trebuie să aibă un design flexibil care să permită ajustarea acestuia în funcție de ecranul pe care se face vizualizarea și să ofere o experiență optimizată.

3. Navigare intuitivă a site-ului tău

Vizitatorii site-ului tău trebuie să aibă acces facil către informațiile relevante pentru ei, altfel vor naviga către alte pagini. Structura aleasă pentru meniu poate face diferența între un număr scăzut sau crescut de vânzări. Că și regulă orice vizitator ar trebui să găsească ce îl interesează în site-ul de prezentare din 3 click-uri.

4. Identitate vizuală puternică

Prin acesta identitate se transmite mesajul companiei tale legat de misiunea și valorile pe care le aveți și influențează percepția vizitatorului legată de aceste principii. Se poate face folosind mai multe elemente cum ar fi logo-ul, sloganul tău și marketingul de conținut.

5. Texte optimizate SEO

Pentru a crește traficul pe site-ul vostru este necesar să fiți indexați corect și acest lucru se face printr-o optimizare a textelor din pagini. Realizarea unui site într-o manieră profesionistă și modernă implică și aceste lucruri. Folosirea cuvintelor cheie potrivite și relevante pentru domeniul sau nișă în care activați este esențială pentru a permite motoarelor de căutare să fiți afișat publicului țintă.

6. Secțiune cu articole relevante domeniului tău

Una dintre cele mai eficiente metode de creștere organică a traficului pe site este cea prin intermediul articolelor publicate pe site-ul de prezentare. Va permite să oferiți informații utile despre subiecte de interes pentru potențialii clienți ai voștri.

7. Butoane call-to-action bine definite

Aceste butoane sunt folosite pentru a încuraja potențialii clienți să întreprindă o acțiune pe website. Ele trebuie să iasă în evidență prin text, culoare și formă față de restul design-ului din site. Sunt folosite mai ales în secțiuni care duc către un formular cu cerere de oferta.

8. Integrare social media și Google

Monitorizarea traficului (pe diverse canale) este esențială pentru o înțelegere cât mai bună a tipologiei de client interesat de serviciile oferite de voi. Google ne pune a dispoziție multiple metode de analiză a acestui trafic, care ar trebui integrate în site.

9. Optimizare imagini în format Webp

Orice site are nevoie de imagini care captează atenția vizitatorilor și este necesară optimizarea acestora pentru a oferi o viteză de încărcare rapidă. Formatul acesta este superior celor png sau jpg în medie cu 25%, prin faptul că suportă o compresie ridicată, fără afectarea calității. Viteză cu care putem oferi accesul la informație poate face diferența între conversii ridicate sau lipsa acestora. 

10. Site securizat https

Este o metodă securizată prin care se face transferul de informație dintre browser și site-ul vostru. Sunt peste 2 ani de când acest protocol este obligatoriu să îl aveți, iar lipsa acestuia va poate crea mari probleme pe viitor.

Realizarea unui site de prezentare într-o manieră profesionistă conține multe elemente că cele enumerate mai sus, iar prețurile diferă în funcție de platforma aleasă pentru implementare, design-ul acestuia, precum și complexitatea proiectului. Un lucru este însă cert: este o investiție solidă în viitorul companiei voastre și o carte de vizită pentru potențialii clienți.